Τους λόγους για τους οποίους προτιμήθηκε η Unreal Engine 4 αντί για την πίο νέα 5 αποκάλυψε ο Naoki Hamaguchi.
Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο δημιουργός , κύριος λόγο για αυτή την επιλογή ήταν οτι η Unreal Engine 5 δέν ήταν ακόμα πλήρως έτοιμη και θα χρειαζόταν αρκετός καιρός για να γίνει πλήρως λειτουργίκη. Για αυτό τον λόγο προτίμησαν την προηγούμενη έκδοση την οποία προσάρμοσαν κατάλληλα με νέα εργαλεία.
Όπως και να έχει το παιχνίδι μοίαζει απίστευτο μέσα απο τα trailer και δέν νομίζω αυτή η επιλογή να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία του.
To Final Fantasy 7 Rebirth κυκλοφορεί στις 29 Φεβρουαρίου αποκλειστικά για το Playstation 5.